2015. jún 24.

Rólunk

írta: Erősné Bíró Imola
Rólunk

Imola vagyok,

teljes néven Erősné Bíró Imola. Én vezetem ezt a blogot. Nem vagyok egyedül, akik segítik a munkámat távolabb dolgoznak a látható tartománytól.

kisebb-1.jpg

Rólunk mondták, akiknek már dolgoztunk

"A 3D Kívánsággal maximálisan meg voltunk elégedve az eddigi közös munkáink során. A készült modellek gyorsan és precízen lettek elkészítve, nem beszélve a rugalmas és segítőkész hozzáállásukról. Csak ajánlani tudom!"

Gyukin Milován (RRing)

"Azért kerestem fel a 3D Kívánság-ot, hogy egy egyedi alkatrészt készítsenek számomra, mégpedig egy Lego modell kerék adapterét. Az adapter lényege, hogy egy Lego alkatrészhez csatlakoztatva egy RC kereket tartson meg, elbírva a jármű súlyát is, ami körülbelül 3-4 kg.

Az elkészült 3D nyomtatás méretre, és formára is tökéletesen illeszkedett mind a Lego, mind a kerék elemeihez. Az elkészült nyomtatásra menetet is kellett vágni, hogy a rá szerelt kereket egy anyacsavar segítségével a helyén tartsa, ez sikerült is, de a pontos illeszkedés miatt akár a rögzítőcsavar nélkül is tudtam volna használni.

Összességében nagyon meg voltam elégedve az elkészült munkával, és az ára is pont megfelelő volt számomra, csak ajánlani tudom mindenkinek."

Szrimacz László (HUNLTC)

 "Imola, ma láttam/láttuk a legfrissebb befogókat, egységesen elégedettek vagyunk vele és Veled :) Köszi a sok segítséget. Ne vedd fenyegetésnek, de valószínûleg rendelünk még jó pár darabot."

dr. Demeter Kornél  MTA Kísérleti Orvostudományi Kutatóintézet (KOKI)

Sajtó megjelenések

Eddig ezeken a helyeken találkozhattál az írásaimmal:

propeller.jpgindex.hu.jpgitcafe.jpg

 

Itt a legnagyobb munkánkról szóló beszámolók jelentek meg:

Kinyomtatták 3D-ben az új komáromi Duna-hídat

 

3D Printed Bridge on the Danube Metaphorically Unites Slovakia and Hungary

Téged is kinyomtatnak 3D-ben az Akváriumban

PRIM hírek

 Több ezer látogató kíváncsi a jövő nyomtatási technológiájára az Akváriumban

 Elismerés

A blog elnyerte a Liebster Award vándor díjat.

liebster award.jpg

Próbáld ki hírlevelünket!

 Ha már idáig eljutottál az olvasásban, akkor téged tényleg érdekel ez a téma, és talán a stílus ellen sincs kifogásod. Ajánlom, hogy tégy egy próbát a hírlevelünkkel. Átlagosan hetente egy levelet küldünk, és bármikor kiszállhatsz. A hangvétel olyan, mintha meglátogatnál és én lelkesen mesélnék a 3D nyomtatás izgalmas világáról. 

Kérem azt a hírlevelet!

 A Nagy Testvér mindent lát! Van adatkezelési nyilvántartási számunk a hírlevél küldésre: NAIH-79307/2014. 

Szólj hozzá