2014. júl 17.

Bréking nyúz

írta: Erősné Bíró Imola
Bréking nyúz

 

A blog elnyerte első díját a Liebster Awardot! Ez egy vándor díj, amit blogok szerkesztői adományoznak egy másik blognak, és illik ugyanígy továbbadni. Egy csepp elismerése az eddigi munkámnak és hatalmas öröm nekem. 

 liebster award.jpg

1. Hogyan is működik?

 

A díj célja elismerni a bloggerek munkáját és a kisebb blogokat népszerűsíteni. Mellékhatása, hogy a bloggerek jobban megismerik egymást, de akár még az olvasók is így járhatnak. 

A díjhoz tartoznak szabályok, de nincs döntőbizottság, aki odaítéli a díjat és felügyeli a szabályokat. Szóval a szabályok nincsenek kőbe vésve, kicsit olyan mint a népmese: az eredete ködbe vész, és mindenki kicsit máshogy adja tovább.

Szabályok
  1. Ismertesd a szabályokat!
  2. Nevezd meg, akitől kaptad és köszönd meg neki!
  3. Válaszolj az általa feltett kérdésekre!
  4. Jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod a díjat!
  5. Tedd fel a kérdéseidet!
  6. Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled!

Szabályok pipa, lássuk a többit:

 2. Kitől kaptam?

 

Krisztián Anikó a http://kolyokzsur.cafeblog.hu/ -tól adta nekem a Liebster Award vándordíjat. Köszönöm szépen Neked a bíztatást!

3. Van kérdés?

 

Van hát! Jöjjenek akkor a tőle kapott kérdések, és a válaszaim:

A szakmád illetve a munkád kapcsolódik a blogodhoz?

Nem, a környezetet védtem korábban. De nem haragos zölden, hanem jogi útvesztőt mutatva a füstölgő kémény tulajdonosoknak. Ellenben a Műszakin megszerzett mérnöki tudást ebben a témában is jól tudom hasznosítani.

Mikor van időd a géphez jutni?

Szieszta időben és alkonyattól pirkadatig; csak én másnap vagyok ettől zombi.

Mit szól a családod ahhoz, hogy blogot írsz? Támogat?

Örülnek neki, és büszkék rám, ami nagyon jó érzés. Az ötleteiket megosztják, a kételyeiket megtartják, néha még el is olvassák, amit írok. Mi kell ennél több? 

Vannak gyermekeid?

Három hencegnő büszke anyukája vagyok, életkoruk: 7, 5 és majdnem 3.

 Az ország melyik részében élsz?

Elég közel a fővároshoz, de épp elég távol a zsúfoltságtól: Érden. 

4. Tudod kiket választottam?

 

Rámruházott hatalmamnál fogva Liebster Award vándordíjjal tüntetem ki a következő blogokat:  (dobpergés)

http://borarti.blogspot.hu/

http://fotozdleanyarat.blog.hu/

http://martasosak.blogspot.hu/

http://budoskolkok.cafeblog.hu/

http://kolyokfoglalkoztato.cafeblog.hu/

Nőjjetek nagyra és kívánom, hogy élvezzétek a munka minden egyes percét!

 

5. Én is kérdezhetek?

 

Ezeket szeretném megkérdezni tőletek: 

  1. Miért vezetsz blogot, mi a célod vele?
  2. Miért jó blogot vezetni, mi a legjobb a blog írásban számodra? 
  3. Mit gondolsz, hogyan fognak kinézni a blogok 10 év múlva, mi lesz velük? Lesznek-e még egyáltalán?
  4. Te és a blogod hol tart majd 10 év múlva?
  5. Mi az az érdekes apróság, amit szeretnél, ha az olvasóid tudnának Rólad?

 

Még egyszer köszönöm a díjat, remélem azoknak is örömöt szerez, akik tőlem kapják!

Szólj hozzá

díj award Liebster